Zastosowanie kart do gry jako nośnika reklamowego

karty do gry

Reklamodawcy mają wiele nośników do wyboru, dzięki którym mogą promować swoją markę lub poszczególne produkty. Niesłabnącą popularnością cieszą się karty do gier. Produkowane są w różnych formatach i dopasowywane do potrzeb firmy.

Karty do gry jako skuteczny nośnik reklamowy

O konieczności reklamowania firmy, wie każdy przedsiębiorca. Marka, która dysponuje dużym budżetem, przygotowuje kampanie reklamowe ogólnopolskie i tworzy statystyki skuteczności zainwestowanych środków. Reklama internetowa konkuruje z zewnętrzną, ale wciąż przegrywa, ponieważ bilbordy, gadżety, plakaty, szyldy, tablice, oklejone folią samochody, przynoszą większe efekty, niż banery, filmy i pozycjonowanie stron w sieci.  Ostatnio dużą popularnością cieszą się karty do gry i nie bez przyczyny. Odpowiednio zaprojektowane logo i dodane informacje o produktach, są w rękach graczy.  W ten sposób reklamodawca trafia ze swoją ofertą bezpośrednio do odbiorców.  Producent kart do gry, firma Media Gold przygotowuje projekt i zapewnia trwały nadruk treści i grafiki.

Zastosowanie kart do gry jako nośnika reklamowego

Gra w karty jest znakomitą rozrywką dla rodziny i znajomych, niezależnie od wieku. Pasjonaci spędzają przy nich długie wieczory. Dlatego warto wykorzystać je dla zareklamowania swojej firmy i produktów. Dlaczego warto wybrać karty jako nośnik reklamowy? Gracze korzystają z jednej talii przez długi okres, dopóki nie ulegną zniszczeniu lub zagubieniu kartonika. Tym sposobem, marka na 100% zostanie zapamiętana przez wiele osób. Aby karty nie zostały szybko zabrudzone czy zniszczone, są doskonałej jakości. Pokrywane są lakierem dyspersyjnym, błyszczącym, UV lub metalizerem. Producent wykorzystuje technikę złocenia oraz hot-stampingu, dzięki czemu karty przez długi czas nie tracą na swojej atrakcyjności. Specjaliści pomagają w wyborze odpowiedniej kolorystyki kart, wzorach oraz wykończeniu, więc prezentują się doskonale.